اپل به دنبال عرضه کیف پول موبایلی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  در حالی که گوگل سرویس کیف پول موبایلی Google Wallet را ارایه کرده، اپل نیز درصدد است سرویس مشابهی برای کاربرانش ارایه کند.

هم اکنون گوگل در حال کار بر روی برنامه Google Wallet است تا آن را برای یکی از مدل های آندرویید ارایه کند و سرویس پرداخت موبایلی را بیش از پیش در اختیار کاربران قرار دهد. 

به این ترتیب اپل نیز درصدد ارایه سرویس پرداخت موبایلی است تا رقابت تازه ای را با گوگل آغاز کند.
محققان گارتنر پیش بینی کرده اند با ارایه سرویس پرداخت گوگل و اپل برای کاربران گوشی های تلفن همراه ارزش نقل و انتقال از 170 میلیارد دلار در طول سال جاری میلادی به 600 میلیارد دلار تا سال 2016 برسد.

Google Wallet برای استفاده از سیستم انتقال برد کوتاه NFC طراحی شده و به کاربران سیستم عامل آندرویید کمک می کند که از دستگاه های POS برای پرداخت صورتحساب های خود به جای کارت اعتباری استفاده کنند.

مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که به زودی سرویس پرداخت موبایلی که اطلاعات پرداخت و کارت اعتباری را ذخیره می کند برای کاربران ارایه می کند و ظاهرا اپل درصدد است سرویس رایج پرداخت را در نسخه iOS 6 ارایه کند.

به این ترتیب انتظار می رود اپل با بیش از 200 میلیون آی فون فروخته شده و 400 میلیون کارت اعتباری که در آیتیونز مورد ا ستفاده قرار می گیرد سود بزرگی از بازی های موبایلی ببرد.

مهندسان اپل سال گذشته اقدام به برنامه ریزی برای ارایه سرویس پرداخت موبایلی کردند. از سوی دیگر انتظار می رود اپل از فناوری NFC در ساخت گوشی هایش بهره ببرد اما این شرکت نگرانی زیادی درباره امنیت این سرویس دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب